Guld värt

Godmorgon från restaurang Adriatic! (Jag skrev faktiskt detta inlägg imorse men glömde att uppdatera).

Jag kollade igenom Kadirs FB lite snabbt, och det är så himla kul att se hur många som stannar som hans vänner trots att han skaffat flickvän :)
(Not: många tjejer bröt kontakten med honom när vi träffades).

Men de som stannar och dessutom vill lära känna mig är guld värda för Kadir, och mig :)

Under jul och nyår var det många som skrev och önskade honom Gott Nytt År, och jag hittade den här gulliga kommentaren:

HUR GLAD BLIR MAN INTE?!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ligger väl dock inte bara på tjejerna att ta bort honom som vän? Han kan väl lika gärna ta bort dem istället?

2013-01-09 @ 12:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0