Svar:

"När du pratar med folk så att dom kommer tillbaka, går du in i nån typ "jobbroll" då? För när jag träffade dig blev jag otroligt förvånad över hur blyg du är... Jag har läst din blogg i massa år och det du skriver stämmer inte in i hur du är på riktigt."


SVAR:
Hihi, det stämmer. Jag är sjukt blyg faktiskt och har jättesvårt att ta ögonkontakt med andra, och att ha en "öppningsreplik" för att få respons är jättejobbigt.
Klart jag går in i en "roll", men efter ett tag blir jag mer avslappnad, och blir mer personlig.
Det är ju via Hasir jag har träffat underbara vänner som jag även träffar hemma i Sverige.

Fast jag kan inte säga att det är en "jobbroll" eftersom jag inte jobbar ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeg synst ikke du var i en jobbrolle når du var med oss ! Å personligheten din stråler som sola selv! Beste jenten jeg noen gang har møtt , (so random, liksom) :D veldi god jente du !:)

2013-07-29 @ 23:05:04
Postat av: Therese

Jeg synst ikke du var i en jobbrolle når du var med oss ! Å personligheten din stråler som sola selv! Beste jenten jeg noen gang har møtt , (so random, liksom) :D veldi god jente du !:) mhv Therese :D

2013-07-29 @ 23:05:32
Postat av: Natalie

Det kan man inte tro om dig, att du är blyg :) Du är så framåt & får en att prata en massa själv.

2013-07-30 @ 14:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0