Grattis pappa!

Godmorgon!
Idag mår jag som den solstråle jag är... Vanligtvis.
Så idag ska jag på intervju i Örebro och sen kommer det bästa-
Gratta världens bästa och coolaste pappa på födelsedagen!
Kadir är livrädd.

Ta det inte på fel sätt.
Jag tycker det ska bli kul att pappa och Kadir äntligen ska träffas.
Vad pappa tycker om Kadir vet jag inte än, men Kadir ser fram emot det samtidigt som han är vettskrämd.
Min lilla pappa som är så snäll :)
Grattis, älskar dig pappa!

Och jag mådde mycket bättre igår på eftermiddagen, så vi hade en lunchdate med våra gäster och vänner som vi lärde känna på Hasir, Jonas och Emil.
Vi lunchade på Bellas i Lindesberg, och sen hade jag lovat Helena en sväng till Örebro.

 Nu är det dags att göra sig klar för dagen!
Uppdaterar snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0