6 brottslingar blir friade

Alltså jag måste få ur mig min ilska.

Igår på SVT1 var det en debatt gällande våldtäkten där 6 utländska killar våldtog en ensam tjej.

Äckligt i mina ögon.
Men sen att dessa äckel inte blir dömda och går fria är ännu värre.

Vad är det för ett land vi lever i?
Har Sveriges regering blivit så rädda att bli kallade rasister så de låter vad som helst ske?

Ett nej betyder inte NEJ längre.
I dagens samhälle är det alltså helt OK att gruppvåldta personer.

Men eftersom detta nu är offentligt och killarnas namn och person nr ligger ute på nätet, så hoppas jag att de är jävligt rädda av sig för någon kommer ge dom deras straff, det straff som inte vårat rättsväsen inte törs ge.

Jag blir så förbannad...
Jag tror nog hela Sverige är jävligt upprörda nu...
För att inte tala om hur denna tjej, som sökte rättvisa genom att anmäla, måste känna sig.

Jag är så arg att jag kokar.

Kommentarer
Postat av: Mama

Ja du är inte ensam om att vara förbannad. men dom kommer att få sitt en dag hoppas jag. Om inte annat så kommer svenska folket att få tag på dom..

2013-10-04 @ 10:57:36
Postat av: Thess

Håller med, är för jävligt!!

Vill önska dig en trevlig helg iallafall.

Kramis

2013-10-04 @ 16:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0