Bilder från Sapadere...

Godmorgon!
Poolhäng på Ada idag igen... :)
De två senaste dagarna har jag, morsan och Vonkan suttit med ett brittiskt par, helt underbara och några jag vill ha kontakt med även hemma!
De kallar mig även "extra dotter", hihi!

Jag lovade ju bilderna från Sapadere idag!
Jag har bara några få bilder i telefonen då vi använde mammas kamera för bättre bilder, och min tele tog inte så bra så egentligen har jag inte mycket att visa förrän jag fixat mammas bilder till datorn.
Jag lovar inget men kanske kan fixa det ikväll, fast det engelska paret ville ju ses på Hasir igen!! Vet inte hur jag ska hinna med?!

Men ni får se de få bilder jag har i telefonen iaf!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0