Power Big Meet

Godmorgon vänner!

Idag börjar jag jobba igen.
Gud så skönt det ska bli, man blir ju lätt rastlös när man inte jobbar.
Fast jag måste erkänna att det var behövligt att sjukskriva sig, jag har haft så sjukt ont i axeln.
Han på akuten ville ju inte sjukskriva mig, gav mig inte ens ett intyg på att jag har vart där, så jag tog saken i egna händer.
Kan man inte jobba, så kan man inte.
Dessutom hade det bara blivit värre om jag hade jobbat. Men nu har det mesta släppt!

Och just!
I lördags var ju jag, Helena, Love och Wickis på Power Big Meet i Västerås.






(JA! Bara för att jag inte kan jobba och använda armen betyder väl inte det att jag inte kan använda benen och umgås med folk?)








Det var riktigt häftigt alltså.
Första ggn jag var där faktiskt.
Många fina bilar och vi lyckades ta oss ut till campingen.
DÄR, av alla ställen träffade vi en från Linköping som vi träffade på en kryssning för nått år sen.






Framåt småtimmarna åkte vi ut till Hälla och tittade på när bilarna burnade, brände däck.
Och gissa vad?
Som en blixt från en klar himmel träffade vi ett gäng norrmän och VIPS så satt vi i deras bil och burnade också.
Fyyyyyyu vad häftigt.




Det slutade med att vi åkte runt med dom i deras Cadillac innan vi åkte hem.
En kanonbra kväll!

Bilder och videor från burn-out kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0