Simply the best

Godmorgon alla :)
Jobb och jobb hela tiden, därför känner jag inte för att uppdatera för jag kan tänka mig att ni inte är särskilt intresserade av att veta vad jag gör på sjukhuset?
Fast är ni det så kan jag nog uppdatera om det med... :)
I förrgår fyllde jag år!
Åldern behövs inte skrivas ner, men trevligt var det!
Men eftersom det inte är något jämnt så vill jag helst inte fira över huvudtaget. Så det blev ett litet fika hemma bara.
Nödvändiga och roliga presenter blev det, saker som absolut kommer komma till användning osv.
Men så fick jag den roligaste presenten av en vän, Jocke.
Han jobbar på ett företag där de trycker tryck/texter på kläder åt olika företag osv.
KOLLA vad han hade gjort åt mig:






Så himla kul när man får något som är egengjort!

Och just ja...
Jag är sjukskriven nu också.
Jag har pajjat axeln på jobbet, vart på akuten och anmält till olika ställen och nu ska jag vara hemma tills på Onsdag.
Det tror jag att jag behöver!
Har så satans ont i axeln att jag inte ens kan höja armen, föra den i sidled eller lyfta tunga föremål.
Usch.

Men bara för att jag inte kan jobba så betyder ju inte det att jag bara tänker sitta hemma och glo på tv hela tiden.
Idag ska jag, Helena, Love och Wickis till Västerås på Big Powermeet!
Åååååååh så kul det kommer bli!

Men eftersom jag går på smärtstillande så blir det ingen alkohol för mig, och armen hänger i en sån där "arm-sele", så jag inte rör den för mycket.

Tack för mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!! Vi är 2 tjejer från Skellefteå som campar på campingen i Nora med våra respektive familjer.
Ville bara säga att vi har följt din blogg sen du jobba på Norden och när vi gick reda på att vi skulle till Nora, din hemstad, så kändes det riktigt kul. Vi trodde att vi kanske skulle få chansen att se dig men Nora är ju större än vi trodde!

/Moa o Sara

2014-07-08 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0