REGN <3

Åååååh så härligt!
Det har åskat och blixtrat lite men regnet från helvetet visade sig verkligen.
Vi orkade inte sitta kvar på hotellet så vi gav oss ut i ett skyfall och sprang de 50 metrarna från hotellet till Moods som aldrig förr.

Väl på plats blev det självklart uppehåll, men nu har det börjat igen.
(Ser till Moods från våran balkong)



Och inatt kommer mammas väninna Jeanette och hennes vän Doris!
Även Therese och Magnus kommer.
SÅÅÅÅÅÅÅ KUL!

Jag fick ett önskemål i en kommentar, om att jag ska filma lite mer och lägga ut.
Jag har filmat och lagt ut på Youtube, men eftersom jag uppdaterar från min telefon går det inte att lägga in videon på bloggen.. Eller vet någon hur man gör det?


Se mitt senaste köp:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0