Utflykt

Nu säger jag godnatt :)
Mamma och jag har shoppat massor ikväll, så nu är jag klar med presenter och lite annat till mig.
T.o.m mamma shoppade och hon hittar A.L.D.R.I.G något i Alanya.

När vi kom tillbaka till Moods för att vila fötterna satt Jackie och Bob där...
-med tråkiga nyheter.
De måste åka hem imorgon pga dödsfall i familjen.
Usch så hemskt.
Sen kom en annan bekant från förra restaurangen och gjorde oss sällskap med en drink :)
Så himla kul att träffas igen :)

Här är iaf bilderna från våran lilla utflykt upp till Kale på Kadirs rast:







Vi stannade hos favorit-gamlingarna och åt Gözleme.
Gissa vem som fick prova på:








Älskar hur de har gjort uteserveringen i sin egna trädgård, med tuppar, höns, getter, katter, häst och hund. T.o.m en ANKA!




Sen var det väl inte lika trevligt att få ta en rundtur i deras gård och hitta detta:

Men vackert är det på vägen ner!




Älskar att gå längs hela borgen ner.
Så mysigt.

Nu ska jag puffa mig innan Kadir hämtar mig till lägenheten.
Puss och godnatt 

Kommentarer
Postat av: Silje

Sitter dere bare på moods?, det må være kjedelig..

Svar: Vi är ute mycket men runt småtimmarna blir det Moods. Även om vi ska äta, vi är nöjda med allt här :)
Marre

2014-09-15 @ 10:50:27
URL: http://www.siljeosv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0