Får en pastors fru sola topless?

Idag på jobbet grät marre.
AV SKRATT ! ! !

Vi hade rast på 20 minuter, ocj Flens-Jens satte sig vid vårat bord som för en gångs skull inte var överfullt.
Minns inte riktigt hur vi kom in på ämnet, men vi talade om Jens nyköpta hus från i somras.

Malin: Jag gillar huset mittemot dig. Det där bruna, med poolen.
Jens: Jaha, vad är det för fel på mitt hus då?
Malin: INGET, men jag vill ha det mittemot!
Jens: Jaha.. jaja.

Malin: Dom är rätt gamla, dom som bor där. Så då kanske man har halva inne om dom skulle "gå över på andra sidan", så att säga.
Jens: Jaaa.. dom är ju över 70 bast båda två.

Sedan sitter vi alla tysta o ser på varann.
Malin: Jag såg tanten sola naken i somras!
Jens: MALIN! Så du säger, hon solar inte naken! Han är ju dessutom PASTOR!
Malin: JAHA? Är han mer än människa för det eller? Jag gick förbi deras hus och såg det! Och vem vet, han kanske gör samma sak. HON var iallafall överlös.

ÖVERLÖS?!
var fan kom det ifrån?
Marre låg dubbel på golvet, och Jens ska vi inte tala om.

Malin: Jag svär.. dom hängde HÄÄÄÄR nere...
Och så visade hon så fint hur en gammal tants kropp ser ut när hon solar topless.

Jens: ÅÅÅÅH, va äckligt!

Sen kom vi in på BAYWATCH helt plötsligt. Och Jens förklarade sin kärlek till Carmen Electra.

Jens: Jag är nog tuttfixerad, jag gillar stora tuttar!
Marre: Plast-tuttar, alltså.
Jens: Hon har INTE plast-tuttar. Det där är äkta vara.
Marre: HAHA! ÄKTA? Lika äkta som Pamela!
Jens: Njaaa, på henne syns det ju nästan att det är fejk.

NÄHÄ?

Jens: Jag gillar feta tjejer. Det ska finnas något att ta på.
Marre: Och VAR är Carmen Electra fet?
Jens: Attans, där sprack det. Hmm.. hon måste nog lägga på sig lite innan jag tar henne...


Kommentarer
Postat av: Elena

Hahahaha ;D

2007-11-30 @ 09:46:08
URL: http://www.orebroelite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0