Ferre

YEY.. imöra slår det till.
3:e festen i denna lägenhet.
Kanske dags att gå in till grannarna och presentera mig ORDENTLIGT (nu så här efter 4 månader).
Och kanske fråga om det är OK att ha fest.. ;)


Men den här gången blir det inte att fråga efter ugnsfolie till (vattenpipan) mina "bakelser", för att sedan bli ertappad när grannpojken ser all rök över vindskyddet. Man kanske ska bjuda in grannarna, då kanske ja blir populär bland dom!


MEN ÅTER TILL FESTEN!
Utklädnad är det som gäller, o marre ska ha sin piratdräkt. Jojo skulle låna min HOT NURSE-outfit och jag undrar om Sandra vill ha min playbunny-dräkt?
Bilder ska marre ta, och hade filmkameran kommit i tid så hade den vart uppsatt i något hörn med ;)


Nuuuuuuu ärä... hejdå.

Kommentarer
Postat av: Åke

Jadu, den där röka delen kanske kan bli liiite missuppfattad, men å andra sidan så är ju vattenpipa rätt oskyldigt.

Marre med kameran i högsta hugg, farligt! ska bli kull at se bilderna :)

2007-11-09 @ 12:00:38
Postat av: Sarah

Haha! ja ta massa bilder och lägg upp dem här sedan :) önskar jag vore där med er, men hoppas maskerad och temafester blir en succe så jag kan få vara med på nästa!!! ( då iförd kräftdräkt )

2007-11-09 @ 16:48:17
URL: http://vikstens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0