Lyckad fest

Hell-to-the-yeah!
Vilken lyckad fest det vart!

ALLA var utklädda förutom dom som va nyktra, och dom som INTE va utklädda vart sminkade till damer. Så vackert så!

Det vart välkomst-shottar (Lakrits), karaoke, spyor på toan o garageuppfarten, past outs och inte ett enda slagsmål.

Det fanns Sexiga sjuksköterskor, Cowgirls, Karate kids, Sjörövare, Kamikaze-piloter, Svarta änglar, Siamesiska tvillingar, Skottar, bögar, raggare, en djävul, en pimp, en fånge, BLADE fanns där och så får vi inte glömma jultomten.

Besök av en gammal klasspolare fick man åxå. Och gästboken har finfina minnen :)
Jag saknade lite personer på den festen, och det var Sarah. Hon hade kommit i sin kräftdräkt.
Och såklart saknade jag ju Nisse, som va sjuk och inte kunde komma, MEN JAG HAR FINA BILDER ÅT ER!

Värden i lägenheten slockna vid 10-tiden, så värdinnan (marre) fick styra upp och det gick rakt åt skogen.
Så vid 2-tiden drog dom flesta.

Nu, 2 dagar efter festen, håller man fortfarande på o städar men det blir INTE RENT. Hur kan det komma sig?

Kommentarer
Postat av: Åke

En salig blandning! Värdinnan skötte sig ju uppenbarligen bättre än värden med tanke på att hon höll ut hela tiden? :D

du kommer hitta rester efter festen i flera veckor skulle jag gissa. ha!

2007-11-13 @ 13:10:16
Postat av: Sarah

Haha aww, ja jag skulle kommit som kräfta ^^, Men som sagt det måste bli mer temapartyn!

2007-11-21 @ 13:10:17
URL: http://vikstens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0