MILLENCOLIN

När vi kom in till Örebro runt 14.30 igår, var det inte en kotte som köade inför konserten.

Så vi gick upp på stan en sväng, tog en fika på Waynes. Sen kom Marre på den briljanta idén att vi kunde gå in på Scandic Hotell brevid och ta en drink eller två i väntan på att klockan skulle bli mer.
En varsin öl och cider blev varsin findrink som blev varsin Jäger som blev en varsin gratis-shot utav bartendrarna. (Dom kom ihåg mej från min bartender-tid där!)

Sen kollade vi ut och då var det jääättemycket folk plötsligt och klockan var ca 18.
Ääääh, vi lär ju gå på toa innan...
Sekunden efter var folket borta. Då hade vi missat insläppet, haha!
Så vi sprrrrang in, hängde av oss jackorna och tog plats inne på golvet där showen skulle äga rum.
Vi hamnade trots 0 minuters köande på front-row!  (vi börjar få in snitsen på det där)


Som alltid ska det vara förband. Två stycken dessutom.
Först ut var TYSTA MARI.
Jag tyckte dom va riktigt bra.
Nästa band var från Oslo - BLOODLIGHTS.
Oooooh.. those norwegiens knows how to rock!

Sen var det dags:
MILLENCOLIN!!!

Applåder
Cash or clash
Trängsel
Fox
Botanic Mistress
Svett
UNDERBART!


efter konserten tracka jag ner en sjukvårdare som inte gav mej det plektrum jag ville ha ;)
Och VEM såg vi inte när vi hämtade ut våra jackor?
OM INTE OLSSONS FARSA!!

Det måste vara en stolt far det där :)



Och idag ser OCH känner ja mig nästan som efter Murphys-spelningen.
Ont, smärta, men den här gången har jag ett knivhugg i benet åxå.



TACK SOM FAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0