Försovning

Vaknade 10 minuter innan klockan - ALDRIG att jag går upp 10 minuter i förväg - somnar om - klockan ringer - snoozar... I EN HALVTIMME.

Men duktig som jag var kom jag bara 10 minuter försent.
Men straffet var dessvärre spolningen - rummet där man är avlägsnad från alla andra på fabriken och spolar upp slang.
SJUTTSINGEN.

Inne på 3:e veckan efter semestern och jag vill redan ha semester igen!
Träffade Jojo en sväng på stan idag, tog en latte på Da Capo och snackade skit. (Skit är ingen svordom, eller hur?!)

Sen drog vi en raggarrunda inne på filmhuset och såg allt nytt godis dom har fått in - 4kr/hg.
Joooo, jag tackar, ja! Nu vet marre vart hon ska köpa nästa ggn det blir filmkväll :)

Och på tal om filmer så hitta jag massa filmer jag vill se, och förutom komedin "Young People F**KING" vill jag se skräckisarna:
One missed call (vilken Jojo påstog att vi hade sett, men NEJ från min sida.)
Apartment 1303
Haunted Spirit
Dead Silence

Dags att få NÅGON att ladda hem lite filmer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0