Höstlöv

Har lyckats byta bort mina nätter till Em, jäääättegött.
Och vilket roligt skift jag har hamnat i - ETTAN. Och igår var det riktigt kul.
Vi hade möte, förstår ni. MÖTE brukar oftast skrämma livet ur de flesta, men inte på fabriken inte.
Näää, där hurrar man och gör bakåtflippar för glatta livet så fort man hör ordet!

Killen som hade mötet var riktigt kul, eller rättare sagt alla dryga kommentarer han fick tillbaka fick marre att skratta floder. Vilket de flesta på fabriken alltid tycks tycka är roligt ?!
Mötet handlade om olyckor, sannorlikheter och mest om varför så mycket fel hade hänt under helgen. Och i många fall gjorde han jämförelser med saker man egentligen blir utsatt för dagligen.

"Jag kan lova er att 20% av de felen ni gör här nere, orsakar 80% av alla olyckor".

Sant.

"Då om vi jämför.. det är som eran gräsmatta ni har hemma.. ni som inte bor i trappuppgångar... Jag kan lova er att om ni bara krattar 20% av gräsmattan så får ni upp 80% av alla löv iallafall, för de ligger under problemet - trädet."

"HUR KOMMER DET SEJ DÅ ATT 80% AV GRANNENS LÖV HAMNAR PÅ MIN TOMT?!" brast Sören rakt ut.

Det var då marre brast...
Otroligt men sant så ser jag faktiskt fram emot dagens/kvällens skift.

OCH IMORRON SKA JAG TILL STHLM - shoppa ASSBAG!

Kommentarer
Postat av: Kristine

När ska vi träna?

2008-08-26 @ 11:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0