Hur kan folk veta?

Marre fick äntligen tid på vårdcentralen i Nora idag.
Och det var ju som man trodde - ajdå.

Av blickarna på stan att döma så VISSTE alla att jag hade vart där...
HUR KAN FOLK VETA?!

Dom där blickarna var inga "kolla på henne"-blickar!"

Och jag har bestämt mig för att sluta svära! Hur nu det ska gå och vilka ord jag komemr använda ist kommer bli väldigt intressant.
Jag har iaf lärt mig ett nytt.. "Fy fåglarna".. :) Det är i alla fall en bit på väg!

Och i helgen är det  2-dagars fest! Först hos Bojar i Arboga, på Lördag är det festivalen som min lilla Olof och hans band ska spela på. Loffepoffe ;)
Nästa helg är det Medeltidsdagarna i Arboga - fest då igen!
Vilken satans tur att man är ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0