Marre testar igen

Malin har haft med sig Morotsplättar till jobbet ett antal gånger, och jag vet att jag har ett recept på Morot-och Kesoplättar hemma.
Började skala morötter, blandade i ägg och Keso..
Tyvärr hade jag inte skrivit upp hur MYCKET av ingredienserna man skulle ha, så det vart sörja.
Messade Malin och frågade hur hon lyckades med sina.. och hon tyckte det var otroligt hur jag lyckades BRÄNNA mina?!

Det undrar jag med, jag lyckades ju med dom för 2 år sen :)

Men Marre testade igen - och det var rinnande, bränd smet.
HALLOJ, SOPTUNNAN!

Funderar på om jag ska ta Niklas erbjudande och följa med ner på stan till 47:an...
MEN DÄR ÅT JAG IGÅR, så nej tack.


Vad sjuttsingen ska jag äta idag? Någonting som jag kan lyckas med helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0