broken

För fan!
Allt har flytit på den här veckan - och det är inget ljug.
Iofs är det ju bara Måndag, men hittills har det gått bra.

Men om jag ska vara korrekt menade jag att senaste veckan har vart perfekt.
Massa svängande ut till Lindesberg, planering med mamma på onsdag och en date med Jojo på Torsdag.


MEN.
Jag tar väldigt illa vid mej när jag får en utskällning.
Hela min värld rasar.

Iofs så kom damen i fråga och bad om ursäkt för att hon skällde ut fel person av fel anledning, men min värld hade redan rasat, och hennes jävla ursäkt var bara att köra upp någonstans!
UP YOURS.

Men som perfekt avslutning på dagen var det SUSHI.
Mmmmmmm...



"Hi Deuce, how are you?!"


Hahahahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0