Dagen före NYÅR...

...har spenderats i Örebro, Marieberg.
Tammetusan, jag hittade mer där än i Kupolen i Borlänge.
Brände en tusenlapp hit eller dit....

Kom hem men bilen styrdes snabbt åt Lindesbergs håll, såklart till Helena.
JAG HAR SAKNAT DEJ. Damn vad mycket vi hade att diskutera, då vi inte har setts på... uuh, några dagar :)
Jag ber om ursäkt att jag inte kunde sova kvar, jag får faktiskt GÄSTER imorgon.

På tal om imorgon, nyår, så ska det bli väldans kul. Outfiten ska vara kaval och slips... vad ska då damerna ha?
Klänning såklart.

Så det är den tiden på året igen, då den lilla svarta kryper fram ur garderoben - och då menar jag min klänning asså.
(Jag lovar att ingen annan än jag förstog det skämtet, och det bju´r jag på). WAHAHA, finns inget som är så kul som att garva åt sina egna skämt.

Var får jag allt ifrån..?








Jag är så rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0