Den Lilla Sjöjungfrun

Jag har sagt det, och jag säger det igen.
DEN LILLA SJÖJUNGFRUN är ingen barnfilm.

De roligaste citaten:

"Snyggt jobbat! Det där var nära ögat. FÖR nära... Lilla SLYNA."

"Hmm-Hmm, 1492...rajrajraj...."

-"Ingentiiing HÄÄÄNDEEEER. Bara en dag kvar, och grabben har inte plutat ÄN. OOOOOook, här fordras lite VOKALT, romantiskt, stimulanskt... HÅLL UNDAN! (krashlandar) Woaaaa! WA-WA-WA-WA-WAAAAAA!!!!"
-"Oj, någon borde verkligen leta rätt på det stackars djuret och göra slut på dess elände."


"Jag kan inte sätta foten på det just nu, men om jag får stå här ett tag så..."
"Det visste jag väl..."

"Jag flög.. jag FLÖG, det är klart att jag flög! Och jag såg haxan.. JAG MENAR HÄXAN! Och hon SJÖNG med stulen stämma!"

"Vad kommer konungen säga? Han kommer döda sin krabba, det är vad konungen kommer säga!"

"Sebaaastiaaaaaaan..."
"Mmmmmmm?!" (Stora ögon).

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA.. din humor!

2008-12-02 @ 19:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0