Denna helg...

...har bjudit på ALLT.
I Fredags efter jobbet ryktes bilen till Lindesberg, stannade och sov kvar.
Filmkväll, med det ena och det andra, och såklart bowling.

Lördags var en dag full av jäktande som inte går att mätas med andra stressmoment i mitt liv.
Först var det bio "Vi hade iallafall tur med vädret" part 2.
Efter det - full fräs hemmåt för att fixa barnvakt till Liam så Marre o Helena kunde gå ut på Bistro Bellman.
Ikväll var nämligen lite speciellt.
Våran gemensamma vän Vincent och hans band uppträde.

Strax innan kom ett sms från honom:
"Vi går på om 10 minuter. Var är ni?!"
"Vi måste till en bankomat o ta ut pengar till intäde. Annars så kan vi vara era groupies för kvällen o få komma in gratis?"

Helt plötsligt knackades det på dörren, och trummisen + basisten stog utanför med inträdespengar.
"SKYNDA! VI SKA PÅ OM 2 MINUTER"

Vi kom, vi sågs, vi upptäcktes och vi drog därifrån när det stängdes. Drog till Papas Dinner.
Bäst av allt var när jag skicka ett sms till HAN och sa vad vi ville ha, för vi inte orkade stå i kö.
5 minuter senare kommer han ut, tränger sig fram genom folkmassan och kommer med våran mat.
SERVICE.

Denna helg glöms inte i första taget.
Men jag BER, verkligen BER, grabbarna i Nora IBK att sluta ringa mej på fyllan.
NI ÄR FÖR JÄVLA JOBBIGA, fatta att folk vill SOVA!!!!!

Jag har dessutom blivit utmanad, IGEN. Ska la se vad jag kan komma med för svar.

5 saker i min frys:

Frysta bär
Kyckling
Pytt
Falaffel
Is

5 saker i min garderob:

Kläder
Skor
Min skivsamling
Kartonger
Väskor

5 saker i min bil:
Skivor
Playboy-bunny
Rosa rattmuff
Förra veckans frukostpapper
Räknas handbroms?

5 saker i min handväska:
Hudkräm
Kondomer
Makeup
Lypsyl
Plånbok


Kommentarer
Postat av: Seawall

Men vi ringer ju bara för att vi vill ha koll på dig och för att vi tycker om dig så mycket!

Fråga?? Kondomer i handväskan??

2008-12-08 @ 19:17:25
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: Seawall

Jaaa.. var ska jag annars ha dom? ;)



Hmmm vad behöver du dom till??

2008-12-09 @ 12:16:00
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0