sjukling

Jahaja... det var den shoppingdagen det.
Igår planerades att idag skulle spenderas på KUPOLEN i Borlänge...


Och vad händer?
Marre är sängliggandes, tar sig inte upp ur sängen och äter glass till frukost.
Bara det att jag äter glass visar att jag är sjuk.
Natten har inte vart trevlig.

Och tro mej - när jag är sjuk vill inte folk vara i närheten av mig.
"GÖR DET. JAG VILL HA DET. DET DÄR ÄR FEL, GÖR OM. GE MEJ DET DÄR. JAG VILL HAAAAA..."


Sååååååååååå...
Kom hit, låt mig smitta ner dig så att vi båda blir sängliggande ;)

WAAAAHAHAHA... var får jag allt ifrån? - glassen.

Kommentarer
Postat av: dookie

KRAM!

2008-12-22 @ 19:03:02
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0