Avloppshelvete

Här står man i en underbart härlig dusch, känner värmen i hela kroppen och man bara njuter.
Du känner igen dej, eller hur?

Helt plötsligt slutar vattnet att rinna undan från golvet.
VA FAN?

Stänger av duschen i ren panik, försöker få vattnet att sluta pumpa upp från avloppet.
ÄCKLIGT.

En av katterna kommer in i badrummet och är sjöblöt.
VA FAN, IGEN?!

Springer ut till tvättstugan i enbart handduken o upptäcker till min STORA fasa att vattnet inte sjunker ner där heller.
Översvämning på alla tänkbara vattenområden i hela lägenheten, och marre är ensam.
Alla kläder, allt PAPPER som finns därinne... FAN I HELVETE!!

Och det var INTE mitt fel.
Jag kan förklara ALLTIHOP.



Någon som vill ha en lägenhet på 90kv, 3 RoK?

Kommentarer
Postat av: Seawall

VAD HAR DU NU GJORT???? Hmmmm stopp i avloppen....

2008-12-17 @ 00:04:07
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: Noname

haha du lyckas med det mesta du marre. om du undrar vem jag är så är det ingen mindre än Nisse från Nora=).

2008-12-18 @ 21:58:29
URL: http://bermjudadingding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0