Funktionärsprov

Jajamen.
Idag gjorde marre sitt funktionärsprov.
(Ett prov som visar att jag får jobba som funktionär på hojtävlingar, i detta fall på Enduro-SM i sommar).

Efter 50 minuters skrivande och letande i böckerna säger Jocke att tiden är över.

REDAN?!

16 frågor varav jag klarade 12. GO MARRE, GO MARRE, UHU-UHU   >_<
Men det gjorde ju detsamma.

"Ni hade blivit godkända som funktionärer även om ni hade haft alla fel, huvudsaken var att ni var här och visade upp er."

Attans bananer. Där hade en annan suttit och kämpat som en idiot, jag t.o.m. försökte kolla vad Johan skrev!
Visst, jag skrev av ett svar från honom. BARA ETT, var stolt över mej!
However var det ett fel svar..

Ett plus var att jag hade rätt på en fråga som alla andra hade fel på ;)
DET NI!!

Nu får jag jobba LAGLIGT som funktionär på hojtävlingar!


Jajamen.

Kommentarer
Postat av: Hmmm

Efter det förra inlägget från dig, så är det nu solklart! Marre = Fuska... Säger inge mer...

2008-01-30 @ 22:19:01
Postat av: Mankanan

Told ya, fuskarn. kan inte ens fuska rätt.. ojoj

2008-01-30 @ 23:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0