Snöserien

YEY.
Igår jobbade Marre på Enduro-tävling, kallad Snöserien.

Riktigt kul va det, jävligt kallt, men som tur var fick en annan sitta i värmen o föra stationsprotokoll.
För alla bondlurkar som inte vet vad det är så kan jag informera att det är när man skriver upp förarens hoj-nummer samt ankomsttid när dom varvar banan.

Först var det Marre och Per som satt i värmen och hade det bra. Sen vart det Marre med sin far.
Och självklart fucka allt upp sig.
Det kom en hög med kanske 15 åkare på en och samma gång, och inte hann man se alla nummer, hann inte skriva upp i ordning vilka som kom.

Så nu så här i efterhand vart det en del klagomål, men folk får faktiskt skylla sig själva om dom inte kan ha siffror som SITTER FAST.
Man får inte vara så jävla snål att man inte kan köpa ordentliga siffror. Använder man TEJP som siffror borde dom veta att tejpen lossnar när man kör i snö och lera, och då har en annan ingen som helst jävla aning om vem det är som varvar!
HUR FAN TÄNKER FOLK?!


Jaaa... Jag ÄR upprörd och förbannad.. och jag är jävligt glad att folk märker det ^^
Och nästa gång det kommer en gubbe och frågar efter resultatlistorna ska jag höva ur mig det som ALLA borde säga:
Du får vänta tills resultaten kommer upp på hemsidan.
End of discussion.

Kill me now...


På kvällen ringde en person som gjorde mig lite gladare.
Tommy Hakkarainen.
Tommy hade också vart på en Snöserie-körning igår, fast han var med och tävlade. Tyvärr vart han skrotad av någon annan nisse och fick bryta. Vad synd, men du bröt ben inget iaf för en gångs skull ;)
Alltid lika kul att prata med dig, och ska bli kul att träffas igen! När vi nu kan komma fram till ett datum :)


Tuddelooo

Kommentarer
Postat av: dookie

Nu är jag trött på att mötas av rubriken "Snöserien" varje gång jag besöker din blogg. Uppdatera! :P

2008-01-16 @ 20:27:29
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0