Här på lägret

Tjena.
Vad gör du?
Själv sitter marre i förtältet, kvar på Mullhyttebanan efter SM.
Ser ut över banan och en massa åkare sveper förbi tältet bara någon meter framför, kör omkull, välter och svär.
Det ösregnar, men en annan sitter i tältet och ser på. Riktigt skönt, men rätt enformigt att bara behöva sitta och ha uppsikt, inte få göra nånting själv. Snart ska det bjudas på lunch till åkarna, och sen blir det att åka hem.

Imorgon efter shoppandet till min lilla Diesel ska far ta med marre till Laxå för att titta på en hoj.
Ska JAG verkligen börja köra?
Fan va skoj!
Det som gjorde mig riktigt glad igår var när pappa gick runt och berättade för allt och alla att hans lilla dotter ska köpa hoj.
"Nu blir det av... ÄNTLIGEN".

Just det ordet.. "äntligen" gjorde mej så otroligt glad.
Jag tror och hoppas att far min är stolt över mig.


MEN JÄVLAR DEN SOM GARVAR NÄR JAG KRASHAR OMKULL.


Kommentarer
Postat av: jess

Näe jag har bara lånat hoj av min farbor ibland och försökt köra (mest omkull, såklart) på hans ägor i skogen utanför Lindesberg. Det är riktigt svårt men så jäkla kul! Funderar på att gå med i hemvärnet som mc-ordonnans istället, då får man ju låna hoj och slipper transportera och serva själv ;D



Får man kolla på hojen på fredag?? Skulle vara hemskt roligt! Eller får den stå hos din farsa?

2008-07-20 @ 12:18:34
URL: http://sirarti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0