SM är avslutat

Sådär ja...
Enduro SM i Mullhyttan är avslutat och allt har gått skitbra!
Och nu ska marre köpa hoj.
Nästa vecka bär det av till Micke Marin för en snabbkoll ;)


Tävlingarna gick till på detta vis:
2 olika starter, två olika mål, 4 tidsprotokoller vid varje station, och som vanligt fick marre ta SP. DAMN, I´m good :)
Inga större olyckor, speakern va cool o jag har dängat till både Tugge och Johan.
Tar man marre på röven får man skylla sig själv :)
MEN DET ROLIGASTE var när marre äntligen fick tag i en walkie-talkie och börja tracka funktionärerna :)

Och jag fick faktiskt vara prisutdelare! Så satans nervös att jag kunde ha supit mej full.
Men det gick bra, och 9 svettiga kramar fick man av vinnarna :)


Nu ska jag ha en grogg...




Och på måndag, kanske tisdag, får marre hem sin lilla nusse, vid namn Diesel och inte Bengt.
Den helvita katten som kommer bli HERREN PÅ TÄPPEN :)

Kommentarer
Postat av: jess

AAHHH! vad blir det för hoj? Ska du börja köra cross? :D

2008-07-20 @ 00:04:26
URL: http://sirarti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0