SM är över

sitter nu i förtältet (det KÄNDA förtältet från stångebro) och kollar på alla som är här på träningsläger.
Konstigt att jag inte tycker synd om dom, fast det ösregnar ;)

Är så otroligt sugen på o få hem min hoj nu!! Farsan ska hjälpa mej o hitta en bra.



Och helgen kan jag knappt vänta till - min o jojos planerade festival hemma i lägenheten!
Kommer bli mycket folk, pök i buskar, musik, bajamajor, tältplatser i trädgårn och massa booze!

Dags att börja fixa med allt vi planerat, alla skyltar och bilder och allt sånt som ska upp och fixas till.. och för att inte tala om min outfit som jag måste börja fila på.

Kommentarer
Postat av: jess

Åh jag e riktigt avundsjuk! :D jag följer gärna med dig nån gång på träning :) min familj har alltid varit emot cross/enduro för att det är så mycket med släpkärror, skjuts och trasiga cyklar :p och nu när jag bor själv så e det ju omöjligt när man varken har bil eller släpkärra. Har du kört mycket förut?

2008-07-20 @ 11:26:49
URL: http://sirarti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0