NU gäller det

Jajamensan.
Marre var duktig och skippade festen igår, skippade ALKOHOL med andra ord :)
Alkohol gör så man blir fet.
Nu får det vara nog.. (troligt när det kommer bli buller, west coast, tyskland, noramarken och allt annat sköjs). NOOOOT.
Men ja ska hålla mig från sånt där på vanliga småfester.. bara på större tillställningar får jag parta till ;)

Sååååå.. istället för att booza igår gick marre och Jimmy på bio.
THE HAPPENING.
FUCK, I think I shit my pants! TWICE!

Jävlar i min lilla låda va läskig den va!
Folk som tog livet av sig lite här och där. Läskiga, oväntade scener och en massa psykiskt som satte sig.
USCH.. störd film. Men ändå jävla bra :)
Och duktig var jag på bion åxå.. inte ens popcorn och dricka hade vi ;)
INGENTING. Vi satt där som två stela skalbaggar som sukta efter alla andras godis ;)


Nu gäller det.. nu ska jag sluta med en massa sånt där.
Kanske för att jojo och marre har sagt att vi inte får äta nånting före midsommar :)
Och jag ska inte ha nånting efter midsommar heller... JAG SKA SKAFFA KARAKTÄR.

GO MARRE, GO MARRE.

Kommentarer
Postat av: dookie

beslutsamhet rockar!

2008-06-14 @ 16:23:57
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0