varma tomater

SATAN i gatan va varma tomater kan bli bara för att man toastar en macka?!
Tror fan ja brände upp hela gommen!

Idag känner ja på mej att det kommer bli en SÅN DÄR dag.. "ligg-kvar-i-sängen-och-gör-absolut-ingenting"-dag.
Och jaha.. är det en sån dag så vet ju ALLA att man inte ska till jobbet. Blir till o vara hemma natt igen.
NÄMEN OJDÅ :)

Är riktigt nere när jag är sjuk asså.
ALLT stinker, SUGER rent av! Det enda som har fått mej på bra humör hittills var Jojos o min kväll igår, att Jimmy ringde och så får man inte glömma planeringen med Daniel. Ska bli så kul att träffas igen :)
Sa jag att resten su-hu-uger!?

Nu vill jag ha sommar, värme, badstränder, drinkar, festivaler, träffa folk och vad behöver man då för att få allt detta?
SEMESTER!!!

"Skicka på mig bara" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0