En Annan Del Av Köping

Jajamen.
I helgen var man i Köping på Hantis. Det bästa av allt var Micke.
The Man, med stort M.
Han som jag ska höra av mig till när jag ska ha balla tröjtryck, han som man ska hänga med om man är kändisfreak.
Mannen som gjort det jag anser omöjligt:
Festat med Rancid.
Pratat massa med Green Day utan att ens veta att dom en dag skulle bli världskända.
Ett år senare träffade han Green Day igen och Bj MINDES HONOM.
"Oh look, it´s the Arboga-beer-guy!!!"

Fucking amazing. Min nya polare :)

INNAN HANTIS var vi på förfest hos Kim.
Marre och 4 karlar, Kim, Jimmy, Jimmie och Micke.
Micke satt mer eller mindre och skröt om sina kändispolare och kändiskåt som man är så var väl jag den enda som var impad ;)

Sen kom Pettersson och skjussa in oss till Hantis. Och körde extra sakta för marres skull att få se den berömda KÖPING-skylten :)

Prat med massa kul folk, massa bra musik, supa och glatt humör.
Och mitt i allt festande och vrålande, på en krog i Köping (av alla ställen i Sverige) kommer Jörgen fram.
ICA-JÖRGEN!
På något sätt vart jag inte förvånad, men det var riktigt kul o tjöta med dig :)
(Nu ska jag ha rabatt när jag handlar av dig!) ;)

På scenen var det Major-nånting. Skitbra och riktiga pudelrockare som visste var byxorna skulle sitta tajt ;) Marre stog (som vanligt inte förvånansvärt) längst fram vid scenen och rockade loss.

Efter Major-bandet uppträdde Bullet. Huvudbandet, som inte ens var bra.

3 karlar hade jag efter mig hela kvällen, men gullig som Kim är så räckte det med en dödsblick från honom och den håriga turken försvann som en avlöning.
Däremot vart jag inte av med blondie-guy.
Alla har ett tålamod, och till slut försvann mitt.
Jag börjar prata engelska i desperat försök att han ska dra, frågar "wattafuck do ya want"?
Inte vart man av med honom för det.
Jävla kul var det att Hansson och hans tjej var där, hon vet hur man rockar arsle! Vilken brud!

Sen kom Camilla. Trevlig brud det där med.
Alltid kul med nya kontakter.




Och nu är man hemma. Bakis och vacker som en blomma.
Fan va fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0