Kontrollera mej!

Fan, jag måste lära mig att behärska mig!
Nu när det kommer bli en del resor av (någon som vill med?) så måste mjag ju börja spara...
WAAAAHAHAHAHA!!! *lmfao* JAG? spara?
Har du nånsin hört något så... optimistiskt? så höga tankar om MIG? NÅ SÅ OTROLIGT OMÖJLIGT?!



Men!
Jag var nere på stan en vända med Jojo idag.. gick in på "2 små gummor" - HÖR OCH HÄPNA, jag köpte ingenting!
Dessvärre gick vi in på Thomas Kläder, och marre fyndade ett par fina sommarshorts.
Attans bananer >_<
men dom kostade bara 199.. så det var inte så farligt.


Kan någon vara snäll och kontrollera mig så jag inte gör en massa köp nu?
TACK skulle vara på sin plats då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0