Mitt bikiniletande

Det går åt helvete med min internet-shopping!

För snart 3 veckor sedan beställde jag 4 linnen från The Positive Place (hihi), och det stog att det skulle ta MAX 10 arb.dagar innan linnena skulle komma.
PERFEKT, tänkte jag! Då hinner jag få dom innan festen.
Men?
Nej.. såklart inte. Iförd endast trosor och BH när gästerna kommer står marre och letar festkläder utav förbannelse!
Det fick bli ett snorgrönt linne.. yey?
Plaggen kom på tisdagen efter festen, yippie kay-yey mofo! Vad har jag föt nytta av dem nu?

Och så nu då.. beställde en vit Bandeau-bikini på Nelly.se.
Bikinin kom idag...
MEN! (there´s always a but) Marre glömde ju läsa det finstilta och missade då att det bara var överdelen jag köpte... FÖR 500 SPÄNN!?
Nu måste jag ju ut och leta efter en matchande underdel, för det finns ju självklart INTE på samma hemsida!


Factory outlet - here I come!

Elin: Tänk vad problem vissa har. Många gnäller om att dom inte kan välja bikini. Men tänk på barnen i Afrika som får gå miltals för att få lite mat, eller miltals för att ens komma till en marknad med mat. Och deras beslutsångest är majs? ris? majs? ris? NÄÄÄ, men jag har inte råd med nått av det, syyyyynd...

Men nu är det ju så att man kan inte jämföra sig med Afrika... Vi har inte samma levnadssätt.



TACK FÖR MEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0