Nu jäklar

Nu är jag så himla trött på allt, verkligen ALLT.
Fick värsta idén på vad jag kan göra för att ändra lite på tillvaron:
1. Möblera om i hela lägenheten.
2. Nya färger i badrummet.
3. Färga håret kanonljus.
4. Skaffa väldigt ljusgröna linser.

MEN! (Och som vanligt finns alltid ett MEN) Så pratade jag med Latifa idag på MSN.. (tjejen från Gran Canaria) och såg en bild på henne. Och HON är tammetusan VACKER.
Jättemörk i hyn, mörka ögon, mörkbrunt hår, och använder bara ljusa kläder.
Ljusa accessoarer som smycken, hårband.

Såååå... orka göra en totalomvändning och sedan ångra sej?
Lägga ut 4000 spänn på allt det IGEN?




HELL-TO-THE-YEAH att jag ska! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HUR FICK DU JOBB PÅ ORICA?....

2008-06-28 @ 01:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0