Besviken

Visst gör det ont att den man litar mest på i hela världen håller EN ANING på sanningen och man sedan får reda på det.

Du av alla personer.. som alltid har sagt att du aldrig skulle göra något sådant, som alltid har sagt att jag kan lita på dig, som alltid har sagt hur fel det är - och så gör du det. Ändå.

Varför?

Eller egentligen vill jag inte veta.
Det måste ju vara något fel på mig iallafall, varför annars?

Men låta bli att fundera? Går inte......
Förtroendet är iallafall borta, och sånt tar tid att bygga upp.

Just nu när jag behöver som mest stöd.
Nu när jag vill ha någon nära att prata med, men som (jag trodde) inte tyckte det var jobbigt att lyssna på mig och mitt gnäll.

Kommentarer
Postat av: TT

Vad menas med detta?

2008-11-04 @ 13:00:43
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0