HalloweenPartyt - över.

VARFÖR GÅR ALLTING SÅ JÄRNSPIKARS FORT NU FÖR TIDEN?!
Halloween är redan över! Kvällen gick så otroligt fort igår!

Kom hem till Helena och Jocke strax efter 6, korkade upp, spelade ölspel och provade utklädnad för kvällen.
Jocke hade lite problem, antingen min sjuksköterskedräkt eller min piratdräkt.
                                 plus       =    .
Med andra ord; Ace Ventura, den mentalsjuke football-playern!


Helena vart så otroligt söt! "ALDRIG I HELVETE ATT JAG KLÄR UT MEJ TILL EN KANIN
5 minuter senare var hon klar för morotsjuice..

Själv var jag en magdansös åt min kära herrskare Ataturk. (Kill me please, jag ska aldrig göra om det!)


Klart bäst var våran lilla dialog med en turk som ville ha en privatdans a´la marre.
Turk: "Du får 100 spänn om du dansar för mej."
Helena: "URSÄKTA MEJ, JAG är hennes privata bokare och JAG tar mer än så. Hon är värd så mycket mer."
Turk: "Det är hon absolut. Du får 5000 om du dansar för mej."
Sen såg han åt Helenas håll.
Turk: "Och vad vill du ha då, en morot?"

Någon dans för hans del vart det inte, och då heller inga 5000 lax för mej.
Men vi lyckades tömma lite plånböcker ändå :P


Jag träffade även min gamla classbuddy MATTIAS, the BAD ASS NURSE, även spelade som J.D från Scrubs och hans kollega vad-han-nu-hette spelade Kirurgen Turk.

Kommentarer
Postat av: dooki

haha, vad fränt att vara JD & Turk!

2008-11-02 @ 16:27:20
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0