Hos pappa

Var hos Pappa igår och firade hans 46års-dag!
Det firades med god middag (ugnsbakade rotfrukter och lax) och bio (Twilight).
Han fick ett par tofflor och en Lördagsgodispåse med massa spellotter.
Han vann iallafall 5 spänn! :)

Filmen Twilight var så otroligt bra!
Den hade allt; romantik, spänning, heta scener, sorliga scener. ALLT.
Kan inte släppa den, man vart ju nästan lite... uuh, ja, ni vet. Karln var nog bland det hetaste jag sett, och hans frestelse för henne som han försökte behärska var bara så... AAAGH!
Jag hade velat samma sak som henne i den filmen, vem hade inte det? ;)
Så hett ;)
Jag måste ha den filmen.


Kommentarer
Postat av: dookie

Visst är Twilight helt underbar?! Den har verkligen allt, som sagt :) Bästa filmen på länge. Jag saknar dig.

2008-12-01 @ 11:24:25
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0