msn Jojo & Marre emellan

ett väldigt onödigt inlägg detta kanske, men så här brukar våra diskussioner på msn se ut:

Johanna* säger:
nu är jag tillbaks. ville du nåt?

Marre säger:
näää.. bara snacka av mej lite

*Johanna* säger:
shoot!

Marre säger:
jag vet inte va ja ska skriva bara..

*Johanna* säger:
hahaha, det är ju en fördel om man ska prata av sig, att veta vad man vill säga

Marre säger:
jaaa.. men fan

Marre säger:
nu tog det slut.. ja är väl bara deppad som vanligt

Marre säger:
va gru?

Marre säger:
*göru

*Johanna* säger:
förutom tvättar så sitter jag här och väntar på att det ska bli helg, typ. haha... 10h kvar att jobba, sen är vi där! tjoo! vad gör du?

Marre säger:
FAN VA GÖTT!!!!!!!! ja sitter här och... sitter här

*Johanna* säger:
igårkväll tog jag en aquatini som jag skulle ha haft på lördag

Marre säger:
nähä? fan va gött med det.. undra om man skulla ta o pallra sej dit imorron...

*Johanna* säger:
har inte druckit bubbel/öl/sprit sen sist vi festade!! på harrys! sen har det blitt rödvin på helgerna till mat o så, men inget annat, så suget efter en tini igår var enormt och jag kunde inte stå emot

Marre säger:
HAHA.. ja har inte heller druckit nå sen dess.. åxå bara vin nån gång så där... är så otroligt partysugen så det finns inte!! vilken tid kommer du?

*Johanna* säger:
är det så? åh fan, du vet väl va det innebär?! vi kommer bli klappkanooooooon

*Johanna* säger:
jaa, jag kommer nog tidigt som fan skulle jag tro

Marre säger:
man kan ju alltid hoppas!!!!!

Marre säger:
gå o småklunka lite hela dagen kanske?

*Johanna* säger:
kanske! men då måste jag ner på bolaget imorrn igen haha... köpte bara en vinare och två öl, samt att jag har en skvätt sprit. men det kommer inte räcka, det hör ju jag det

Marre säger:
VA? det där räcker ju typ 2.5 timme bara! skärpning lindén!

*Johanna* säger:
sorry rå! men jag tänkte att jag troligen kommer bli apis, plus att jag ska jobba dan efter förvisso kl 17 men ändå!

*Johanna* säger:
men nej, jag ska köpa mer

Marre säger:
BRA DET!!!!!

*Johanna* säger:
jag gör bara 3,5h så det ska nog gå an!

*Johanna* säger:
an? ann?

*Johanna* säger:
an

Marre säger:
hmm.. jadu.. beror på hur man säger det va?

Marre säger:
ann säger nog jagt

*Johanna* säger:
ja alltså man SÄGER ju ann, men stavas med ett N va?

Marre säger:
uuuuuuh.. ingen aning

Marre säger:
HAHA.. vilken jävla diskussion

*Johanna* säger:
det är lite roligt... vi är båda ganska bra på att stava! men när en av oss har problem med ett ord, så har ofta den andre också problem

Marre säger:
jaa!!! det slår aldrig fel.. va va det förut vi hade problem med? det va väl hur man SA kasse / kasche?

*Johanna* säger:

njaaa, det var väl snarare hur många SÄTT man kan säga karse/kasche/kasse på?


Kommentarer
Postat av: dookie

Vi är väl för härliga ;)

2008-11-13 @ 19:35:35
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0