SPA-fredag

Jäklar i min lilla låda vad ONT jag har!
Inte nog med att jag har världens träningsvärk efter badet igår - men jag har blivit KNÅDAD till döds!
Att vara på SPA låter helt underbart - och det ÄR det - om man inte har ont i varenda kroppsdel.

Först var det massage i 30 minuter, och DET gjorde ont. Speciellt då jag har problem med axlarna.
Sen vart det FLOATING.

Och det var kul.
Viktlöshet i 45 minuter, och då menar jag VIKTLÖSHET. SÅ otroligt cool känsla!
Fast tror ni marre kunde ligga stilla? Klart inte!
Hon låg och puttade sig fram och tillbaka, åt sidorna, och kunde inte sluta plaska.

Smörgås och té i morgonrock och VIPS hade det gått 2h!


Och nu sitter jag här och ser på "Welcome to the Jungle".. Mmmm, Sean William Scott!
VEM bryr sej om The Rock? :)
Dessutom har jag just sett att han som spelar den huvudlösa ryttaren i Sleepy Hollow är med i filmen :P
Me like.


Imorgon ska jag jobbar.. 06:00 - 14:00. Dryyyyygt på en helg!
Och på Måndag ska jag till företagets läkare med min axel igen.
Han SA att den skulle bli bättre om 3-4 dagar och att jag skulle sjukskriva mej under tiden.
Nu har det gått mer än 4 dagar och jag har ONDARE.
(Kanske för att badlekar inte ingick i hans recept av "ta det lungt".)


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0