Tag vara på livet

Fick reda på en otäck sak som hände igår.
En person så nära en själv som var så nära döden att man faktiskt börjar fundera på vad man gör med sitt liv. Man fick sig en riktig tankeställare. Tänk att livet faktiskt kan ta slut SÅ FORT (visar med fingrar), även på en rolig aktivitet som man länge har planerat och sett fram emot.

Tar du vara på ditt liv? Gör du det du verkligen vill? Lever som om dagen vore din sista?
Jag gör det inte. Jag tar dagen som den kommer, och nu har jag insett hur FEL det egentligen är.


Nu ska jag bannemig göra det jag gillar och vill med mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Jess

Nära döden på G-vik?! ja man kan ju dö precis närsomhelst, bara att inse det...

2008-11-19 @ 13:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0