Dittan Dattan

Erika hade rätt att bir içki hazırlamak betyder "Blanda en drink till mig".
Therefor är jag skyldig henne en drink - på krogen här eller när du helst vill ha den.
Vad snäll jag är.

Inatt jobbade jag som sagt.. uh, NATT.
Det gick otroligt BRA för en gångs skull, förutom att 20 minuter efter att vi precis hade börjat så gjorde jag fel.
La ner 100 kapslar i kartongerna ist för 70.
Det fick man ju höra sen.

En halvtimme senare fick även HON utbrott igen, som såklart marre fick ut för.
Utan att ens motsäga tanten denna gång såg jag henne rakt i ögonen och bara gick därifrån.
Jag kunde ha flatat till dig, din förbannade TÖNT.

På första rasten sitter Marre, Carina, Jens och Stefan vid bordet och tjattrar, och plötsligt säger Stefan "Jag har med mig något idag som jag tror du kommer gilla, marre!"
Och upp ur sin väska tar han fram en påse med lösgodis.
HOW SWEET!

Det var inte mycket kvar av den imorse när vi klev av :)
Klart bäst var när vi vid 3-rasten satt i soffan och chillade, Stefan kom med godispåsen och bjöd i högsta hugg.
"Jatack! Jatack! Jatack."
Och JENS TACKAR NEJ?!
"Nej tack, det är bra" säger han och flinar och ser så nöjd ut, lyfter på handen och alla inser varför han tackade nej.
Halva innehållet av påsen hade han redan i knät :)


Det har blivit tillökning i denna familj!
Det vart en svart liten sak. Med en vit fläck från magen till nosen.
OZZY heter han och är Helenas f.d kattunge.
Jag fick honom för att Ozzy käkade upp Liams nappar ^^

   +     =  !!!
Ozzy                              Diesel                                                      


Kommentarer
Postat av: dookie

oj så fina de är tillsammans :'D

2008-10-30 @ 17:21:35
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0