En dag med Helena

Första dagen med min Helena sen hon flyttade tillbaka från Katrineholm.
I´M SO HAPPY :')
Kändes som the old times, men ändå inte. Något var annorlunda.
Du tog ett ansvar nu - DIN 10MÅNADERS BABY!!!!!

Lilla Liam - så söt!


Vi drog en vända på "stan"/torget i Linde o kollade läget. Kom ner till stora parkeringen vid skolan och upptäckte att i helgen ska det ju vara LINDEMARKEN!

Nämen dra mig baklänges, och påstå att jag går framåt.
Vad sugen jag vart!
Men jag ska bort i helgen - vi får la parta en annan helg!!


Hamnade även i ett vackert samtal med Kebab-killarna som förtjänade att få höra ett och annat ord om vad vi tyckte om deras visslingar när vi gick förbi dom.
Dom tänker sig nog för innan dom vågar vissla på främlingar igen ^_^


NU ska jag till banken och växla inför TURKIET.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0