Igår med Helena

Träffade min Helena igår igen för en vandring i Lindesberg och vi var nere vid tivolit för att terrorisera folket.
Tyvärr var det ingen som nappade.
Men det roligaste blir nog på Lördag på marken när vi ska sätta dit dom för olaga langning av droger ;)
Se själva: 

Vi gick återigen upp till skolan för att leta efter våra Kebabkillar, men dom ville inte heller visa sig.
HAR FOLK BLIVIT RÄDDA?! ;)

Ikväll ska jag till far min för en far-dotter-kväll.
Det var på tiden!

Dagarna räknas neråt till Turkietresan och min avskyvärda flygresa.
Alla jag älskar vet att jag kommer ringa 30 minuter innan planet lyfter - för att tala om för er en sista gång (om det skulle hända något) att jag älskar er. Hehe.. men ni är väl vana med dom telesamtalen nu :P Happens everytime!

Igår fick jag ännu mer inspiration för musikal/revy-jobb!
Fatta vad härligt att stå där på scenen, ha kul och veta att alla blickar runt om riktas på MIG!
Jimmy tror stenhårt på mig, och tycker att jag skulle passa otroligt bra i en musikal eller revyer.
Det är ju bara DET åxå... FASEN!


Kommentarer
Postat av: Kristine

Ta hand om pappsen ikväll, sitter ensam i hotelllobbyn och firar med en Hobgoblin.

;)

Kram

2008-09-19 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0