Inför flygresan

Jarå, Turkiet imorgon-- IGEN. För 3:e ggn.
Fy fåglarna vad nervös jag är!
Dagen innan flygresan - jag kan inte! Jag får så ont i magen, kan inte äta, kan ABSOLUT inte sova eller koncentrera mig på nånting.

Och imorgon då! När man vaknar - så otroligt trött för att man inte har kunnat sova, så nervös och ont i magen.
Och så kliver man på planet och känner att man skulle göra vadsomhelst bara man slapp kliva på det förbannade planet.

Det värsta av allt - jag lämnade ifrån mig min älskling ikväll.
Jag hatar att lämna ifrån mig Diesel, han såg så ledsen ut och undrade säkert varför han inte får vara hemma?
Jag saknar katten redan - det går nog jämt upp med hur mycket jag hatar flygresan faktiskt. Två av de jobbigaste sakerna i mitt liv - flyga och att lämna ifrån mig katten.
Men det ska nog gå bra.


Nu ska ja försöka sova, ska ju trots allt upp halv6 imorgon bitti, för att åka och hämta mamma och sedan hämta Ulla.


Önska mig lycka till med alla foton som ska tas :)

Kommentarer
Postat av: Jess

Lycka till och sola säkert! ;) aaah ha det bäst!

2008-09-24 @ 10:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0