Johnny Cash

Jag älskar Johnny Cash.
And that´s it.


Om han levde skulle jag ha vart gift med karl NU, och jag vet att han är gammal som gatan, men jag skulle ändå vara gift med han, och inte för pengarnas skull ;)
För han är en KAAAAAARL, så rolig, så... JOHNNY CASH-IG!

Hitta en skitrolig video på youtube där han härmar Elvis Presley.
Spola fram till ungefär 1.40 in i videon OCH GARVA! Jag trodde jag skulle smälla av när jag ramla av stolen.

http://www.youtube.com/watch?v=TYctbbWWzzo

Jag älskar hans låtar, jag älskar allt det fina han gjorde för fångarna på San Quentin.
Så vackert. Han har ju rätt - även om man är en fånge och sitter inne för dödsstraff så är man inte mer än människa - man förtjänar att få skratta. Han struntade i VARFÖR och VAD fångarna hade gjort för brott - han tyckte att de förtjänade underhållning och musik iallafall.

MIN KARL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0