Spa

Jajamen.

Efter en halvtimme med håret inpackat i någon smörja bestående av avocado, ägg och olivolja vart håret riktigt TJOCKT. Jag är riktigt nöjd och ännu bättre blir det när håret torkar.
En riktigt nyttig hårkur.

Nu ska jag även göra en ansiktsbehandling bestående av... uh? Vad-heter-det-nu-igen? LouisVital heter produkten iallafall.

Återkommer om ca 3 minuter ;)




MINA VÄNNER.
Nu har jag en jättevacker, vit nyans i ansiktet. ANSIKTSMASKEN jag nämnde för ca.. 2 minuter sen ^_^
Mamma höll på att bli galen då masken åkte in i ögonen, över näsan och inn i munnen hela tiden så hon hade den i kanske 2 minuter, max.
Nu väntar snart en kur med godis.
Är man vacker på utsidan kan man vara liiite ful på insidan.
Det är ju iallafall Lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0