Att glömma är att ljuga för sig själv

När man ska glömma någonting så ljuger man väl för sig själv?
Ta denna textbit som exemptel, tycker den är grymt bra och VEM har inte varit i denna sits?

"Du kanske tror jag ligger här o gråter.
Men baby, där har du fel.
Om man mister en så står det tusen åter.
Jag går och shoppar, och dricker dyra drinkar och jag tänker bara på mig.

Jag kan klara mig själv.
Kan gå ut varje kväll
komma hem när jag vill.
Se en skräckfilm och sen kan jag somna igen utan dig tätt intill.
Har min tidning ifred och en säng som är bred, så bättre kan ingenting va'.
Jag ljuger så bra

Men ibland är det svårt att va' stark,
inte följa sitt hjärta;
och inte skicka nått dumt sms att jag saknar dig så!
"

Kommentarer
Postat av: Jess

Jäkligt bra poäng där!! Precis så är det :)

2009-04-15 @ 18:02:02
URL: http://sirarti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0