Life goes on

Äsch då.
Man kan inte göra mer än att försöka och går det inte.. SÅ FINE.
Då får man väl vara nere ett tag då, men det går över.
Det är ändå inte jag som förlorat något i det valet :P
SÅ JÄVLA STOLT ÖVER MIG SJÄLV ÄR JAG!

ÖVER TILL ANNAT.

Imorgon blir det en tripp till far min.
Det var ett tag sen och det känns alltid lika bra att komma dit.
Ute i skogen, bort från civilisationen.. AAAAGH!! Bland troll och stora rovdjur som vill äta mig!!

PÅ LÖRDAG bär det av till Katrineholm för att hämta Patrik, för att sedan försöka överleva ännu
en fest med Björkviks Herrar IBK... självklart ute i Björkvik.
SYND bara att jag vart bjuden till en fest i Positiva Frövi på Lördag men det kommer väl fler fester där framöver :)

En kryssning är bokad nu, och jag lovar att Snöret och jag kommer göra succé på båten!
Och ser jag en kameraman från FÄRJAN så kommer hela Sverige få se mig.. IT´S A PROMISE.
Jag ska göra karriär som ingen annan lyckats göra!


Nu är det Rambo på TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0