Nya utmaningar!

TACK, satt som en fläskläpp.
Idag fick marre och två andra tjejer foten, sparken, kicken, droppad...
AVSKEDAD kallas det även.
Jag visste ju att det skulle hända, och konstigt nog så mår jag inte speciellt dåligt av det.
Det var nästan så jag tänkte skrika "JAAAAARÅÅÅÅÅ!" när beskedet kom.

Nu ser jag bara framåt.. nu väntar nya jobb och nya utmaningar... äntligen kommer man ifrån det som har tagit 3 år av mitt liv och egentligen inte gett så mycket lycka. (Utom lönen dårå).

Idag har faktiskt vart en av de roligaste dagarna på länge på jobbet.
Allt har krånglat för ALLA.. och som pricken över i fick marre sparken.
Bäst av allt var när H fick tokutbrott på den lilla märklappsmaskinen och vråla "MEN VA FAAAAN! Fan i helvete vad allt ska gå BRA idag!!!" - Han är i normala fall den som inte svär och alltid tar det lungt.

Och så har ju BLOBB jobbat med oss hela dagen idag, och han har livat upp ordentligt!

Jag tror att min avskedan tog värre på de andra än vad den gjorde på mig.

Kommentarer
Postat av: Seawall

Blobb jobba? Hmmm räkna till 10 eller??

2009-04-17 @ 12:15:14
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0