"Spanska flaggan".

Helt otroligt.
Man åker till bilprovningen i Bista klockan 7 en fredagsmorgon men kommer hem i
Jimmys far´s bil från Ramirent.
Hur kommer det sig då?

SJÄLVKLART fick man spansk flagg på bilfan!
Vi fick inte ens köra den till skroten!
Så lilla Felicia står kvar i Örebro hos Jimmys far, och han skjussade hem oss.

BG- "Tyvärr alltså, det blir spansk flagg."
J-"Är det så? Inte ens till verkstaden?"
BG-"Nej tyvärr."
M-"VA?! Driver du med mig? DET ÄR FREDAG, jag vill hem! Jag har bråttom!"
Hur kommer det sig att bilgubben skratta åt mitt utbrott?

Kom sedan till kassan och tjejen som stog där utbrast BOKSTAVLIGEN över hela bilprovningen:
"VA? Sätter du körförbud?!"
"Jajamen, det är ju Fredag så idag är jag extra snäll".


Någon som vill köpa bildelar?


 



Bättre start på helgen går inte att få!

Kommentarer
Postat av: Seawall

HA HA Spanska flaggan!! Fan vad nice.....då är jag inte ensam om att fått den! Hmmm måste vara nå visst med röda bilar???

2009-04-03 @ 23:10:55
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0